top of page

מיקום מנצח: מתחם עסקים חדש בפרשת דרכים תחבורתית חסרת תקדים!

הכירו את weTUBE ראשל״צ, ששמו נבחר לאור העובדה שמהווה TUBE של צירי תנועה מרכזיים מכל הארץ. המתחם יוצר צומת דרכים ייחודי עם נגישות מקסימלית לכל הבאים, עם גישה ישירה לרכבת ישראל, ל-3 תחנות רכבת קלה ולנתיבי איילון.


07.07.2021


במסגרת הפיתוח של מתחם העסקים החדש weTUBE, יצאנו לבחון את חשיבות הנגישות למקום העבודה הן של גישה לאמצעי התחבורה הציבורית השונים והן עבור עובדי חברות. אז כמה חשובה עבורם הקרבה לתחנת רכבת קלה ורכבת ישראל? מה השיקולים שלהם להגעה ברכב פרטי למשרד? ומה מונע מהם לצאת לפגישות ברחבי הארץ במהלך היום? בחנו את כל שאלות אלו ועוד, והופתענו לגלות את הייחודיות של weTUBE המציע מגוון רחב של אמצעי תחבורה ציבורית ושלל דרכי גישה.

מיקום מיקום מיקום


לעיתים רחוקות יוצא לשווק פרויקט שיש לו נגישות תחבורתית עם כל כך הרבה יתרונות יוצאי דופן. עד כה מספר מצומצם של פרויקטים זכו ביכולת לספק גישה לשתי סוגי הרכבות: קלה וכבדה. weTUBE ראשל״צ, מתחם העסקים החדש, מתאפיין גם הוא כפרויקט עם נגישות תחבורתית אופטימלית. מיקומו האסטרטגי הינו בסמוך לנתיבי איילון שיאפשרו נגישות מקסימלית בתחבורה ציבורית וברכבים פרטיים לבאים מכל הארץ. דרכי הגעה למתחם הינן מגוונות גם הן, ומאפשרות גישה מכל רחבי הארץ: תחנת רכבת ישראל משה דיין תהווה תחנה המוצא בין ראשון, פאתי מודיעין לתל אביב והפוך, 3 תחנות של הרכבת הקלה, ביניהם הקו האדום שכבר בביצוע ולאחריהם הקו הירוק והחום, מספר תחנות של קווי אוטובוסים מגוונים, ושביל האופניים ״אופנידן״ של נתיבי דן לאורך נתיב איילון באורך של 100 ק״מ שמגיע עד לפתח המתחם עבור רוכבי האופניים.


השילוב המנצח: רכבת קלה לצד רכבת כבדה


מרבית הפרויקטים בארץ מדברים על קרבתם המנצחת לרכבת. הקרבה הזו אכן משמעותית עבור אותם עובדים ואורחים בהגעתם היום-יומית למשרד. אך בנוסף לצרכי ההגעה למקום העבודה, גובר הצורך וההסתמכות של עובדים על תחבורה ציבורית לשם נסיעה במהלך היום לפגישות ומטרות שמחוץ למשרד. היכולת לשלב פגישות במהלך יום העבודה ללא הצורך לתכנן ניידות בעיר עם מוניות או לדאוג לחניה - תתאפשר בקלילות ב-weTUBE באמצעות ריבוי רכבות קלות וכבדות. ניתן יהיה להגיע לעבודה עם רכבת כבדה מחוץ לעיר - אפילו ממודיעין (מסילת 431 אשר מתבצעת בימים אלו) במרחק של כחצי שעה נסיעה, ולצאת תוך כדי יום העבודה לפגישה במרכז תל אביב, אפילו רחוב רוטשילד, מבלי לחשוש לפקקים או לחיפושי חניון פנוי. ניצול הזמן עבודה הופך ליעיל והיכולת להיות יותר ספונטני וגמיש במהלך היום, הופך את weTUBE למיקום מנצח אשר משדרג את רמת החיים ואת ה well being של העובדים.


חשיבות המיקום עבור העובדים


אחד השיקולים החשובים בבחירת משרדים הינו האטרקטיביות והנוחות של המיקום בפני העובדים. חברות מושפעות רבות על ידי מיקום המשרדים שלהם, והיום העובדים מצביעים ברגליים בעד מתחמי עסקים שיאפשרו לעובדים להגיע בקלילות ויעילות, ושחווית השהייה במקום העבודה תהי רוויות אפשרויות קולינריות. המשמעות עבור עובדי המתחם הינה הפסקות צהריים חלומיות. לאור החשיבות שקיימת למיקום נגיש עבור העובדים חשוב לציין את העקרונות המנחים לבחירה: גישה מקסימלית לתחבורה ציבורית, נגישות אופטימלית לצירי תנועה מרכזיים, וחנייה מרובה עבור רכבים פרטיים ועד. ב-weTUBE היתרונות עונים כולם על אותם קריטריונים, בנוסף למפלסי חניה תת קרקעיים עם מעל 700 מקומות חניה.


אותה בחירה אסטרטגית נשקלת בכובד ראש על ידי גורמים בכירים של חברות בארץ ובעולם. יורם בלומנטל, מנכ״ל משותף של Cushman & Wakefield Inter Israel משתף בחשיבות של בחירת מיקום המשרדים עבור עובדי חברות.


לדברי בלומנטל, "אנחנו רואים את היקף עבודות התשתית העצומות של הנתיבים הציבוריים ברשת הכבישים הבינעירונית, ברשת המסילות הארצית והפרוורית של ת"א ואף בתחום האופניים. נראה שאנחנו על נקודת פריצה שבה לראשונה כל העניין הולך להתחבר לסוג של רשת רב אמצעית. בעתיד הלא רחוק, פרויקטים ישתלבו ויתחברו באופן ישיר לאותה רשת שתעניק לגורמים המאכלסים יתרונות, ויתרונות אלו יהוו שיקול מרכזי בבחירת מיקום המשרדים."



לסיכום, weTUBE ראשל״צ מהווה צומת דרכים ייחודית שלא נראתה בארץ מזה שנים. הפרויקט מציע גישה מקסימלית הן מבחינת תחבורה ציבורית והן מבחינת דרכי הגעה המרובות למתחם. עובדים יזכו לדרכי גישה מרובים, חווית משתמש הן בהגעה ובשהייה במתחם מהווה שדרוג מושלם לתרבות הארגונית של אותם חברות.

best-location
bottom of page